Powrót do Sekretariat

mLegitymacja

Na mocy porozumienia Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie z Ministerstwem Cyfryzacji uczniowie naszej szkoły mogą bezpłatnie korzystać z mLegitymacji, czyli dokumentu elektronicznego, który może zastąpić tradycyjną, papierową legitymację szkolną.

 

Szczegółowe informacje na temat mLegitymacji dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna

Aby korzystać z mLegitymacji należy:

  1. Zgłosić w sekretariacie szkoły chęć korzystania z mLegitymacji, gdzie zostaną wygenerowane indywidualne kody: kod QR oraz aktywacyjny, które są konieczne do aktywowania mLegitymacji.
  2. Zainstalować na swoim telefonie aplikację mObywatel, którą można pobrać między innymi tu: https://www.gov.pl/web/mobywatel/pobierz-aplikacje1
  3. Dostarczyć do sekretariatu tradycyjne zdjęcie do legitymacji lub skorzystać z kreatora zdjęć.

 

Zachęcamy do korzystania z mLegitymacji.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.

Opłaty za internat

Styczeń 2023
 wyżywienie – 360,00 zł
 zakwaterowanie 100,00 zł

Luty 2023
 wyżywienie – 171,00 zł
 zakwaterowanie 100,00 zł

Marzec 2023
 wyżywienie – 391,5,0 zł
 zakwaterowanie 100,00 zł

W dni wyjazdowe internat jest czynny do godziny 17.00.
W niedzielę oraz pozostałe dni przyjazdowe internat jest czynny od godziny 16.00.
Mieszkańcy internatu mają zapewnione posiłki od poniedziałku do piątku w formie śniadań, obiadów oraz kolacji.
Obiady wydawane są od poniedziałku do czwartku od godziny 13.00 do godziny 15.00.
W piątek obiady wydawane są od godziny 13.00 do godziny 15.00. 

W dniu 29.01.2023 – niedziela internat czynny będzie od godz 9.00

Terminy weekendów, w których po uprzednim zgłoszeniu do
wychowawcy można pozostać:

20-21.01.2023

03-05.02.2023

10.-11.03.2023

24-25.03.2023 

21-22.04.2023

19-20.05.2023

02-03.06.2023

 

Uprzejmie informujemy, że w czwartek 20.04.2023r.  od godz. 10.00

odbędzie się dzień otwarty szkoły .  

Serdecznie zapraszamy! 😊