Powrót do Sekretariat

mLegitymacja

Na mocy porozumienia Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie z Ministerstwem Cyfryzacji uczniowie naszej szkoły mogą bezpłatnie korzystać z mLegitymacji, czyli dokumentu elektronicznego, który może zastąpić tradycyjną, papierową legitymację szkolną.

 

Szczegółowe informacje na temat mLegitymacji dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna

Aby korzystać z mLegitymacji należy:

  1. Zgłosić w sekretariacie szkoły chęć korzystania z mLegitymacji, gdzie zostaną wygenerowane indywidualne kody: kod QR oraz aktywacyjny, które są konieczne do aktywowania mLegitymacji.
  2. Zainstalować na swoim telefonie aplikację mObywatel, którą można pobrać między innymi tu: https://www.gov.pl/web/mobywatel/pobierz-aplikacje1
  3. Dostarczyć do sekretariatu tradycyjne zdjęcie do legitymacji lub skorzystać z kreatora zdjęć.

 

Zachęcamy do korzystania z mLegitymacji.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.

Opłaty za internat

Listopad 2022
 wyżywienie – 342,00 zł
 zakwaterowanie 100,00 zł

Grudzień 2022
 wyżywienie – 270,00 zł
 zakwaterowanie 100,00 zł

W dni wyjazdowe internat jest czynny do godziny 17.00.
W niedzielę oraz pozostałe dni przyjazdowe internat jest czynny od godziny 16.00.
Mieszkańcy internatu mają zapewnione posiłki od poniedziałku do piątku w formie śniadań, obiadów oraz kolacji.
Obiady wydawane są od poniedziałku do czwartku od godziny 13.00 do godziny 15.00.
W piątek obiady wydawane są od godziny 13.00 do godziny 15.00. 

13.10.2022 czwartek jest dniem wyjazdowym.
1.11.2022 we wtorek internat czynny będzie od godziny 16.00.
10.11.2022 czwartek jest dniem wyjazdowym.

Terminy weekendów, w których po uprzednim zgłoszeniu do
wychowawcy można pozostać:

23-25.09.2022

30.09-02.10.2022

21-23.10.2022 (pozostają jedynie uczniowie biorący udział w bytowaniu)

04-06.11.2022

18-20.11.2022

02-04.12.2022